start shopping

zondag 7 februari 2010

Wow het begin is er!


Weven , spinnen, breien, ik vind het allemaal even leuk!

Ik weef op een leclerc artistat 4 schachts weefgetouw, ik spin op een Majacraft Rose een superwieltje naar mijn mening. Verder mag ik zo nu en dan graag een simpel breiwerkje op de pennen hebben, een paar sokken, een paar wanten een sjaal, als het maar niet te ingewikkeld is, zodat ik lekker op de bank kan zitten breien.

Op heb moment heb ik niks op het weefgetouw staan, de lap die ik gemaakt heb is er net afgehaald. Het is bijna 5 meter geworden in katoen / cottolin. De bedoeling is dat ik er een jasje van maak. Bij de weefkring waar ik lid van ben was de opdracht maak een kledingstuk uit 1 lap met zo min mogelijk knipwerk erin. Maar omdat ik van mening ben dat het dan net lijkt of ik een theedoek aanheb ga ik mijn jasje toch maar uitknippen.
Ik denk dat het aan de stof ligt die ik geweven heb. Ik heb tot nu toe nog niet met wol geweven maar dat ga ik zeker binnenkort doen. Eerst nog een tafelloper , een opdracht, daar ben ik inmiddels in mijn hoofd steeds mee bezig. Nu nog in het echt.....

Geen opmerkingen:

Een reactie posten