start shopping

zaterdag 6 maart 2010

Klaar! Finished!

 Vanaf vandaag zal ik proberen om zowel in het Nederlands als in het Engels te schrijven. Ik hoop dat mij de schrijffouten vergeven worden.

Mijn vloerkleed is af! Onvoorstelbaar dat je van een paar oude dekbedhoezen zoiets leuks kunt maken. Voor de eerste keer vind ik hem heel leuk gelukt.

As from today I will try to write in Dutch and in English, I hope you all will forgive me if I write some words the wrong way.
My ragrug is finished, you just can't believe what you can make from old sheets! For a first ragrug I think I did well.

Maar waar zal ik hem neerleggen?? Het kleed is 3.20 lang en 85 cm breed.
Where will I put it? the rug is 3.20 meter long and 85 cm wide.

Misschien in de keuken voor het aanrecht? Het staat wel lekker voorjaars-achtig. Ik vind het wel leuk, maar eerst bewaar ik hem nog even om hem  a.s. donderdag mee naar de weefkring te nemen.

Perhaps in the kitchen before the counter? It sure looks very much like spring is in the air .I do like this. But first I will keep it rolled up so I can show it at the members of the weaving group I go to.

Ik heb het kleed nadat het van het getouw kwam aan beide kanten geknoopt en daarna met het stoomstrijkijzer op zijn heetst gestreken, dit had ik ergens in een zweeds boek gelezen. Het word er echt mooier van zo.

After the rug came from the loom I knotted both sides and than I ironed it with a hot steam iron. I read this in a Swedish book, I think it looks even better after that.

2 opmerkingen:

  1. Je kleed is geweldig, ik ben onder de indruk! echt heel mooi. Zo voor je keuken ziet het er wel fraai uit. Veel plezier op de weefkring want het zal wel complimentjes regenen.

    Heb ik het op de site van weefnetwerk goed gezien en ben jij de Giny van het jasje patroon,(waar je zo lang op heb moeten wachten, sorry)?

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Sorry I didn't see this before! You made a lovely, lovely rug. It is also nice that it is so long

    BeantwoordenVerwijderen