start shopping

zondag 21 maart 2010

Kettingen en koekjes / Necklaces and cookies.

Gistermiddag ben ik met 2 vriendinnen bij Aletta 
 geweest om sieraden te maken. We werden eerst verwend met koffie/thee en heerlijke koekjes daarbij.

Yesterday afternoon I went with 2 friends to Aletta
to make nice jewelry. First we got coffee/thea and cookies.

Er waren zoveel kralen om uit te kiezen dan het heel moeilijk was om een goede keuze te maken. Maar met een beetje hulp van Aletta kwamen we er toch uit.

there were so many beads to choose from that chosing was real difficult. But with a little help from Aletta we made a nice choise.

En toen hard aan het werk.
and than working on the neclace.

1 vriendin maakte een mooie armband met bijpassende spang ketting.
1 friend made a nice bracelet with a necklace to go with that.

De andere vriendin maakte een mooie creatie van lederen koortjes met daaraan allerlei kralen.
The other girlfriend made a creation of leather with beads .

En ik maakte een ketting die mooi bij mijn handgeweven jasje past.
Het was een heel gezellig middagje. We zijn ook nog lekker uit eten geweest met zijn drieen, leuk om elkaar na lange tijd eens weer te zien en fijn bij te kletsen. Het was weer net als vroeger.

And I made a necklace that looks good with my handwoven jacket.
We had a wonderfull time together. Went out for dinner in the evening. It was so good to see eachother again after a long time and talk like the old days.

4 opmerkingen:

  1. Wat een mooie combi zo samen met je jasje!
    En wat lijkt me dat een leuke workshop.
    Waarom zijn deze dingen altijd in het Noorden en niet bij mij hier in Arnhem?
    O ja, bijna vergeten: ik "woon" ook een beetje in het Noorden, dus snel eens informeren naar een wokrshop samen met de dochters.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. What a perfect way to spend a day with friends. Those cookies look pretty darn yummy too! The necklace looks just right with that handwoven jacket fabric!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. ik ga in mei ook weer, met de meiden en ik neem mijn moeder mee, moet nog even een afspraak maken. Het is zo leuk!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Wat is die ketting leuk geworden, op zich al. Maar bij dat jasje is het helemaal geweldig. Eigenlijk is het toch heerlijk dat we dat allemaal kunnen he.

    BeantwoordenVerwijderen