start shopping

maandag 28 juni 2010

Heerlijk in de tuin Nice in the garden.





Met het prachtige weer van de laatste dagen is het natuurlijk heerlijk om lekker buiten in de tuin te zitten. Wat ben ik blij met mijn Louetje, die til ik zo de keuken uit naar buiten.

With the lovely warm weather from the past days it is great  to sit outside in the garden. Now I am so happy with my louet. I just lift it up and take it outside.



Verder ben ik ook lekker aan het spinnen, deze vacht is een clun forest, ik heb hem vorig jaar gekocht van Eboy op de landelijke spindag.
het was al geverfd. Ik moet zeggen dat het niet echt superfijn spint. het is nogal stug maar als het gewassen is voelt het heerlijk zacht.
I am also spinning a clun forest sheep. I bought this last year on the spinning day of the Netherlands. It was already dyed. I have to say it is not spinning so nice but after  it is washed it feels real soft.



Zo ziet het eruit op de klos.
This is how it looks on the bobbin.


Deze prachtige roos in mijn tuin ruikt ook nog eens heerlijk!
This beautiful rose in my garden also smels lovely.



5 opmerkingen:

  1. Wat heelijk he Giny, om zo buiten te kunnen weven (en spinnen). Je getouwtje, én je kleur weefsel, het ziet er mooi uit. Wat voor weefsel is het? en wat wordt het straks? Vragen, vragen, vragen......

    BeantwoordenVerwijderen
  2. U heeft het PRIMA voor elkaar, Dame!!!
    Ik ga toch ook maar op zoek naar zo'n kleintje op onderstel. Inderdaad heerlijk met dit weer om van binnen naar buiten te kunnen verhuizen!
    Bye the way: mooi weefseltje!

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Garden, weaving and spinning all looking beautiful! How nice you can take your Louet out, and weave while enjoying the sunshine and warmth. That's some rose!

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Vreselijk leven toch, hè, huisvrouw zijn!!!
    Hoe ist met de kipjes, zijn het allemaal hanen inmiddels? haha

    ps. helemaal je verjaardag vergeten, sorry hoor!
    Hieperdepiep....HOERA! En nog vele jaren erbij....
    Geniet ze verder van het buitenleven, doe ik ook!

    BeantwoordenVerwijderen
  5. Mooi weefseltje. En wat heerlijk om buiten te kunnen werken.
    Clun Forest is inderdaad vaak aan de stugge kant. Ik werk om beurten met Clun en een Zweedse wol in mijn breiwerk, maar hoewel de Clun soepel leek is er toch een aanzienlijk verschil! Maar mooi aanverven doet het wel!

    BeantwoordenVerwijderen