start shopping

maandag 26 april 2010

En maar wachten / and just waiting

Toen onze zoon vorige week naar Canada ging had hij een fototoestel nodig. Ik bestelde er 1 via internet bij een winkel waar wij vaak kopen en wat tot nu toe altijd goed is gegaan. Maar helaas, deze keer ging het mis. Geen fototoestel ! Ik wacht er nog steeds op. Hij vertrok dus met het enige toestel wat er hier in huis is en daarom heb ik nu geen foto's op mijn blog.

Last week when our son went to Canada he needed a camera. I ordered one thrue the internet at a store we often buy things and what always goes good. But this time unfortunatly it didn't . I am still waiting for the camera and our son went to Canada with the only camera we have in the house here. So that is why I have no pictures on my blog.

Wel ben ik nog steeds aan het breien met de sjaal, het schiet niet erg op. Ook ben ik weer eens lekker aan het spinnen, ik heb bij Hawar  http://www.hawar.nl/  mooi gekleurde lontwol gekocht en daar wil ik een heel fijn draadje van maken om later weer mee te weven.
Vanmiddag wil ik eindelijk gaan doorrijgen met mijn schering. Ik hoop dat ik het vandaag klaar krijg omdat ik dan eindelijk weer kan weven.
Omdat het de rest van de week weer mooi weer is zal ik ook weer verder gaan met het schilderen van het huis. Jammer dat ik jullie nu geen foto's kan laten zien. Dan vind ik zo'n logje eigenlijk maar saai .

I am still knitting with my scarf, it is not going so fast. I am also buisy spinning, I bought some nice roving at http://www.hawar.nl/  I like to make a real fine thread and use it for weaving. This afternoon I want to finish the warp on my loom I hope to start weaving again soon. Becourse the rest of the week the weather will be good again I guess I have to go on painting the house also. Too bad I can't show a picture right now . I think a blog without them is kind of boring.

Nou nog iets wat ik jullie wil vragen. Hebben jullie ook zoveel problemen met blogger? ik kan dan wel op mijn eigen blog maar wil ik verder kijken naar de blogs van jullie dan krijg ik heel vaak foutmeldingen. Ook als ik op een andere blog commentaar wil geven krijg ik dat heel vaak. Hebben jullie dat ook? of moet ik iets in mijn instellingen veranderen? Graag zou ik hiervoor wat advies krijgen.

There is another thing I would like to ask. Do you have as much problems with blogger as I have? I can get to my blog but when I want to look further to other peoples blogs I  often get a sign that they can't reach the page. And when I do get on the page I hardly can comment on it becourse it is the same again.  Can anyone give me some advice? do I have to change something in my settings?

Nou hopelijk de volgende keer weer foto's . De bomen in de tuin staan allemaal in bloei, Het is eindelijk lente!!

Well hopefully some pictures next time , the trees in the garden are all blooming. Spring is finally here!!

2 opmerkingen:

  1. Oh bummer on the camera, hope he's having a good time though!
    I have troubles with blogger but mostly loading pictures in, not to often reaching other sites. Not much help there. I wonder if it is more a server thing than a blogger thing though from your description. Hopefully someone MUCH more computer literate will chime in.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Je bent wel druk bezig lees is. En inderdaad is een blog zonder foto's wat kaal maar ja, het moet maar even begrijp ik. Je sjaal uit je vorige blogje ben ik ook aan het breien, dat wil zeggen, een variant. Ik had bij De spinners die workshop zijde spinnen gevolgd en thuis een draadje zijde en een draadje wol gesponnen, wat hebben we toch heerlijke bezigheden he.
    Weef ze, verf ze, brei ze en geniet ze.

    BeantwoordenVerwijderen