start shopping

woensdag 28 maart 2012

Foutje


Nadat ik de eerste theedoek klaar had en aan de tweede begonnen was kwam ik erachter dat ik in de inrijging een foutje had. Het is maar een klein foutje maar ik zie het wel en dus heb ik de eerste 2 theedoeken van het getouw geknipt en ben weer een stuk van de schering opnieuw aan het doorrijgen.

Ik vind deze kleur ook wel heel erg leuk, ik heb besloten om met glanskatoen 34/2 in te slaan omdat ik daar veel van heb.

Of een theedoek die ingeslagen is met glanskatoen net zo lekker afdroogt weet ik niet, maar ach, ik heb een vaatwasser.

Ook ben ik weer met een nieuwe kantsjaal begonnen uit hetzelfde boek als de vorige. Het garen is lace weight mohair van de voart geitenboerderij.

Ik hoop alleen dat ik genoeg garen heb, ik had met dit garen al eens iets proberen te breien en dat is heel lastig uithalen dus dat ligt er nog.
Ik zie wel hoe ver ik kom.

3 opmerkingen:

  1. Wat is dat toch naar als je dat foutje zelf zo goed ziet hè. Je hebt gelijk hoor om het opnieuw door te rijgen. Maar wat een werk.
    Ze zijn wel prachtig. Over glanskatoen heb ik eens gelezen dat het juist meer vocht opneemt maar ik weet niet meer waar en durf het dus ook niet als waarheid te brengen :-)
    Je breisel is snoezig, die kleur.... geeft echt een lente gevoel.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Prachtig, die doeken, maar wat een werk! Man o man... en ik maar zeuren over hoeveel visjes ik nog moet breien voor een dekentje ;)

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Gjeani, ik zag dat je een nieuw spinnewiel hebt van schacht, ik oriënteer me ook nog steeds op ene spinnenwiel en twijfel tussen de mayacraft. Kunnen we er een keer over mailen?

    groetjes, Jenanet mooi weefsel joh!!

    BeantwoordenVerwijderen