start shopping

maandag 15 februari 2016

Proefweven/ Testweaving

Ook zo balen als je een mooie lap geweven hebt en ergens, halverwege zit een trapfout?
Doen jou knieen ook zo'n pijn als je onder je getouw je trappers hebt aangebonden?
Daar heb ik de oplossing voor!!
In mijn atelier/showroom kun je de Louet megado en de Louet Octado vrijblijvend uitproberen. Je mag van mij de hele middag blijven en krijgt koffie en koek toe. Beide getouwen hebben een mechanische dobby maar zijn ook met een electronische dobby te koop.
Ik geef je een goed advies en maak een mooie prijs voor een eventueel nieuw getouw. Ook heb ik een louet Jane staan waar je op kunt testweven.
Natuurlijk verkoop ik ook alle andere Louet getouwen en spinnewielen. Ik verkoop ook buiten Nederland zolang het maar in de Europese Unie is.
Stuur me een mail om een afspraak te maken: giny001@hetnet.nl
Do you also hate it when you made a nice woven piece and you find a treadle mistake?
Do your knees also hurt after tying up the treadles?
Here is my solution!
come and weave on the Louet Megado and Louet Octado in my showroom, you can stay all afternoon and I will offer Coffee, cake and a good advice. I give you a good price for a new loom. I also sell all the other equipment Louet sells all around Europe.
send me a mail at giny001@hetnet.nl
De Octado, 8 schachten , mechanische dobby.

De Megado, 16 schachten, mechanische dobby,


Beide getouwen zijn ook verkrijgbaar met een elektronische dobby en de Megado is ook verkrijgbaar met 32 schachten.

3 opmerkingen:

  1. Het ziet er wel mooi uit. Ik vind alleen dat de vloer er niet voor zorgt dat de producten er tussen uit springen. Ik zou die nog een ander kleurtje geven, zo lijken de producten ook mooier.

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Het ziet er wel mooi uit. Ik vind alleen dat de vloer er niet voor zorgt dat de producten er tussen uit springen. Ik zou die nog een ander kleurtje geven, zo lijken de producten ook mooier.

    BeantwoordenVerwijderen