start shopping

maandag 9 maart 2015

kaardweven / tablet weaving


Even met iets anders bezig omdat weven niet echt lukt. Ik ben door mijn rug gegaan en dat is niet fijn. Vandaar dat ik gisteren mijn bandweefgetouwtje maar eens opgezocht heb en er een kaartweefsel op gezet heb. 
Becourse my back hurts a lot I can not weave on the big loom. so I got my inkleloom and started a tablet weave. 


Dit is bij mijn de voorkant, maar op een of andere manier heb ik iets omgewisseld .
this is my front, but I must have done something wrong

want dit lijkt er meer op en is een veel mooier weefsel, Dat zit bij mij nu dus aan de achterkant. Gelukkig is het een bandje en kan ik het als het klaar is aan beide kanten gebruiken.
becourse this is more how it is supposed to be. My back , I am happy it is just a tablet weaving and I can use both sides after it is finished. 

Geen opmerkingen:

Een reactie posten