start shopping

dinsdag 4 januari 2011

Sjaal klaar en wat ik op de pennen heb. / Scarf finished and some knitting.

De sjaal die op de louet Jane stond is klaar. De datum onder de foto klopt natuurlijk niet. Maar goed. Je kunt op deze foto mooi de voor en achterkant zien.
The scarf from the louet Jane is finished. The date on the picture is not right ofcourse. But anyway, you can see how the front and back of the scarf look.

Wel lastig om te fotograferen. Het glanst allemaal nogal. De dames hier in huis vonden het een herensjaal. Zelf denk ik dat ie bij een mooi spijkerjasje ook heel erg leuk bij een dame kan staan.
Becourse of the shine of the yarn it is hard to make a nice picture. The lady's in this house thought it is a men scarf but I think on a nice jeanscoat it will also look great at a lady.


Oke nog 1 foto, hier is nog een keer het effect van de voor en achterkant goed te zien.
Okay, one last picture. Here you can see front and back at the same time and you can see the difference.

Waar ik ook nog mee bezig ben is de Viften van Marianne Isager het word een vestje.
Ik brei het met Sierra Andina van Ardiafill 100% alpaca op naald 3,5 . Het is niet te moeilijk maar je moet wel je hoofd erbij houden.
What else am I doing? I am knitting the Viften cardigan by Marianne Isager. I am knitting with 100% alpaca yarn on needles 3,5 . I isn't very hard to do but you have to count so keep your head there.


Dit is de rand. Omdat het nog niet opgespannen is is het patroon nog niet zo heel goed te zien.
This is the edge, the pattern is not that good to see, I have to stretch it out before I sew it all together.


6 opmerkingen:

  1. hallo gjeani,

    ik kom je werk net tegen via google. Zou graag wat info met je delen over het werk van Marianne Isager. Volgens mij vind ik haar werk erg mooi, maar heb geen patronen. Jij wel? Je a.s. vestje ziet er iig mooi uit. MIsschien kunnen we even mailen? Groet Astrid (astridhardenbol@kpnplanet.nl)

    BeantwoordenVerwijderen
  2. Herensjaal???? Welnee!
    Hij is geweldig en zeker bij een spijkerjasje. Maar ook bij een simpel t-shirt of zo.
    Ik vind het allemaal maar erg knap wat je maakt.

    BeantwoordenVerwijderen
  3. Je sjaal is prachtig geworden. En of het nou een dames of heren sjaal is? wat maakt het uit, hij is gewoon mooi. hihi.
    Je breisel zet me voor een raadsel, vandaag heb ik een drukke dag maar morgen ga ik zeker even googelen.

    BeantwoordenVerwijderen
  4. Hallo Gjeani

    Ik heb bij Ravelry gekeken naar het vest dat je breit. Erg mooie constructie. Heb je gezien dat er foutjes in het patroon zitten? De errata staan bij Interweave op de website.

    Harma Piening

    BeantwoordenVerwijderen
  5. That scarf is so beautiful!! I love your choice of colors and the design.

    The cardigan looks like it will be great too. I keep making mistakes lately when I'm knitting lace. Maybe as January calms down, my knitting will get back on track.

    Sue

    BeantwoordenVerwijderen
  6. Your scarf is very pretty,looks so soft and nice to wear.I am Norwegian and I can understand a good deal of your language ,Holland perhaps.

    BeantwoordenVerwijderen